Nedávno ma zaujala jedna štatistika, ktorá skúmala úspech a neúspech mužov vo fáze zoznamovania so ženami. Dalo by sa povedaž, že poukazovala na jeden dôležitý fakt. A síce, že pokial vo vzťahu samotnom sú potrebné pre harmóniu vzťahu muža a ženy skôr vlastnosti „zabezpeťovatela“, vo fáze zoznamovania sa žiadajú vlastnosti „Alfa muža“. 

Bootcamp Leto Snov

Fakty a mýty o mužoch a ženách nás atakujú každým dňom v tlači, internete, magazínoch, televízii. Čo je však pravda, čo fantázia autorov ženských magazínov, čo reálne je zo sveta mužov a žien – oddeliť to je naozaj niekedy ťažká úloha. Nedávno som si prečítal jeden prieskum, ktorý robila spoločnosť Durex. Celkom ma to zaujalo, výsledky prinášam v tomto článku. Bol robený na vzorke viac ako 5000 mužov a žien, výsledky sú nasledujúce:

• Žena strávi pred zrkadlom dva roky zo svojho života, muž sotva pol roka.
• Žena denne vydá z úst okolo 7000 slov, muž 2000.
• Muži v priemere myslia na sex každých sedem sekúnd.
• Muži hovoria, že mali v priemere sedem sexuálnych partneriek, ženy hovoria, že podľahli iba štyrom…
• 75 percent mužov dosiahne pri sexe vždy orgazmus, to platí iba pre 29 percent žien.
• 72 percent žien pravidelne predstiera orgazmus.
• Iba 25 percent žien je úplne spokojných so svojim sexuálnym životom… rovnaké percento mužov hovorí, že ich sexuálny život je na bode nula.
• Žena za život má iba 1 až 2 skutočne excelentných milencov

Okrem rozdielnosti oboch svetov, tragicky vyzerajúcej vizitky mužov ako partnerov a milencov hovoria tieto štatistiky aj o tom, že tak ako sa vyvíjajú technológie, vyvíjajú sa aj ľudské vzťahy…. Kým v minulosti stačilo mať krásne bokombrady, dnes musí byť muž všestranne zručný, aby v konkurencií ďalších samcov zaujal opačné pohlavie. Robiť to isté, ako robil váš otec, dedo….dnes už nestačí, aby ste „zlomili“ nejakej žene srdce. Zvádzanie sa stalo umením pre pár vyvolených mužov a vy by ste mali byť jeden z nich. Evolučne máte v sebe všetko, čo na skutočný úspech u žien potrebujete – všetci vaši predkovia boli v balení úspešní (tých, ktorí predkovia úspešní neboli, medzi nami nie sú – nenarodili sa), nie je dôvod, prečo by ste nemali byť úspešní aj vy.

Evolúcia

Druhý najsilnejší ľudský inštinkt je inštinkt rozmnožovania. Rovnako pre mužov ako pre ženy. Ibaže výška investície do potomstva je u oboch pohlaví neporovnateľná. Kým pre muža sa „výroba“ potomka rovná energetickej námahe pre uvarenie šálky kávy, u žien je investícia oveľa vyššia: 9 mesiacov tehotenstva, superbolestivého pôrodu, ďalšej starostlivosti, výchovy atď. Mužské podvedomie sa od prírody snaží maximalizovať šance rozmnoženia. Preto sa muži pokladajú za promiskuitnejších – snažia sa zvýšiť šance rozmnoženia tým, že hľadajú viac partneriek. Ženské podvedomie, naopak, hľadá kvalitu – ktorá zabezpečí potomkovi najvyššiu šancu na prežitie.

Čo vlastne ženy hľadajú

Na podvedomie ženy rozhodne zapôsobí zdravý, vyrovnaný a sebavedomý prototyp muža (tzv. ALFAsamec). Znamená to zobrať si to najlepšie z dvoch typov osobností – dobrého a zlého muža (nice guy vs. bad guy), ktoré najpresnejšie „zaútočia“ na ženské podvedomie (budete pre ňu príťažlivý a nebude ani vedieť vysvetliť prečo).

Nice Guy Dobré       Nice Guy Zlé
Dáva pocit bezpečia     Submisívny
Stabilný                         Nudný
Nearogantný               Monotónny
Starostlivý           Nízke sebavedomie
Nepodvádzajúci             Závislý
Schopný emócií         Nie je výzvou
Nezneužívajúci     Slúži iba ako sponzor

Bad Guy – Dobré    Bad Guy – Zlé
Dominantný                 Zraňujúci
Vzrušujúci a dobrodružný Nestály
Spontánny                   Arogantný
Sexi                         Nestarostlivý
Má túžby                   Samotársky
Hovorí o sexe           Podvádzajúci
Sebavedomý             Namyslený
Zábavný               Neschopný emócií
Nezávislý                 Zneužívajúci
Záhadný
Je výzvou
Zvláda emócie

Kde ste sa našli Vy?

P.S., všimnite si, že nikde nefigurovali prívlastky ako „bohatý“, „svalnatý“, „múdry“, „slávny“, „múdry“, „chudý“, „vzdelaný“…. ako neskôr zistíte, tieto vlastnosti sú oproti tomu, aký zručný s opačným pohlavím ste a aké emócie budete vedieť u ženy vyvolať, vlastne nepodstatné! V teréne už budete vedieť, ako nechať prejavovať tie vlastnosti, ktoré ženám imponujú. Upozornenie! Mnoho z toho, čo ste doteraz považovali za atraktívne z pohľadu ženy, sa ukáže ako nepodstatné či dokonca kontraproduktívne.

Similar Posts