Sociálna dynamika a Pick Up sféra je oblasť, ktorá je úzko spätá so socializáciou. Tento pojem znamená nebyť samotár, nebyť sólista. Ženy sú bytosti sociálne. Znamená to, že ak chcete zlepšovaťúspechy v kontakte so ženami, je potrebné pracovať na svojej socializácii. Na tom, aby ste ľudí prirodzene priťahovali, tak aby boli radi vo Vašej spoločnosti.

Nedávno ma zaujali otázky jedného chalana: “Ja vlastne ani neviem čo mám v klube robiť? Čo sa dá v klube robiť?” Pred smiechom ma zachránila spomienka na moju minulosť, pretože som sa zvykol pýtať samého seba na to isté. Odpovede sú jednoduché: Čokoľvek. Pokiaľ už čítaš tento blog nejaký piatok, tak vieš, že ženy príťažlivosť vytvára hodnota. Hodnotou je všetko, čo zvýši pravdepodobnosť prežitia ženy a jej detí. Je to iba veľmi zjednodušená definícia a o hodnote by som mohol napísať ďalších 100 článkov. Existujú určité vrstvy komunikácie, ktoré dávajú žene najavo hodnotu bez toho, aby o tom vedela.

Pokial oslovíš dievča sebavedomo, vzbudíš v nej príťažlivosť, pretože ona to vníma tak, že „pravdepodobne“ musí existovať dôvod, prečo si sebavedomý: čierny mercedes, 22 cm penis, pekná tvár. Samozrejme, že si to takto logicky nevydedukuje a v konečnom dôsledku ani nezáleží na tom, či tieto veci máš, alebo nie ale pozri… Pokiaľ k dievčaťu prídeš, usmeješ sa na ňu , štuchneš ju do brucha, zdrapíš ju za ruku a začneš s ňou tancovať – dievča bude podvedome tušiť, že to pravdepodobne nerobíš prvý krát a hlavne, že preto musí existovať nejaký dôvod.

Ako som už spomenul, existujú rôzne vrstvy komunikácie. Môžeme si ich rozdeliť na: Povrchné: tam patrí materiálny kontext: vzhľad, peniaze, témy ktoré s dievčaťom rozoberáš, slová ktoré používaš, verbálnosť , atď. Vnútorné: metakomunikácia (reč tela, tón hlasu, hlasitosť, očný kontakt, tvoja emočná nálada, dotýkanie, dominantnosť, rozhodnosť, ľahostajnosť voči ženským reakciám, vedenie,…)

Pri zvádzaní žena prikladá podvedome dôležitosť vnútorným vrstvám.

A toto je aj hlavný dôvod, prečo na vzhľade a peniazoch nezáleží. A prečo môže ktorýkoľvek chlap prežiť nádhernú noc s dievčaťom svojich snov. Takže žiadny z tých materiálnych statkov ako napr. „čierny mercedes“ nepotrebuješ, pretože sa môžeš cítiť v blízkosti dievčaťa sebavedomo aj bez nich. Pýtaš sa ako? Dobre, že sa pýtaš : ) V klube má najväčšiu hodnotu chlap, ktorý sa najviac zabáva. Nie James Bond, ktorý čučí v rohu pri bare, tvári sa úžasne a čaká, že mu nejaká žena skočí do lona. Nie Jim Carrey ktorý v klube tancuje ako šašo, snaží sa zo seba robiť klauna, aby zaujal opačné pohlavie.

Príťažlivý je prirodzený chlap, ktorý sa prišiel do klubu zabávať, socializovať, relaxovať a má v paži všetko ostatné. Jedným slovom, Pohoďák. To je hodnota. Mal by si byť typom človeka, ktorý sa socializuje kôli tomu a jedine kôli tomu, že je rád v spoločnosti iných ľudí a rád nových ľudí spoznáva. Chlap čo v klube hovorí o tom o čom chce, robí to čo chce a nezáleží mu na tom, ako to ostatný ľudia prijmú. To neznamená, že sa správa arogantne, znamená to, že vníma svet subjektívne a vôbec sa za to nehanbí. Verí, že je zdrojom pozitívnych emócii, že môže urobiť čokoľvek a nikto mu nedokáže ublížiť. Žije vo svete, v ktorom sú pre neho významné jeho hodnoty, jeho štandardy, jeho pravidlá a každé dievča, ktoré s sním príde do kontaktu, chce byť súčasťou tohto sveta.

Určite každý z vás pozná muža ktorého spoločnosť každý rád vyhľadáva. Ľudia sa cítia v jeho prítomnosti dobre, pretože jednoducho vysiela do okolia pozitívnu energiu. Chcú sú odtrhnúť kúsok z tej energie aj pre seba. Takže odpoveď na prvé dve otázky znie, tak že by si mal v klube robiť to, čo ti zdvihne náladu a hodí ťa do pokojnej stavu socializovania. U niekoho to je tanec, u niekoho drink, u niekoho je to ťahať za vlasy nevinné dievčatá. Nie stáť pri bare a tváriť sa ako James Bond. Tým dosiahneš tak akurát opak.

Similar Posts