Mystery je alter-ego sociálneho kúzelníka menom Erik von Markovik. Je jedným z popredných expertov na umenie a vedu zaoberajúce sa tzv. spoločenskou dynamikou a Pick Up. Jeho pickuperské výstrelky a úspechy so ženami boli zverejnené v mnohých svetovo známych časopisoch ako napríklad New York Times, Guardian, Elle, Las Vegas Life, atď. Mystery začal aktívne prispievať do svůdcovské komunity ku koncu 90. rokov 20. storočia. bol tiež priekopníkom koučovanie priamo v "teréne", čo bol pre komunitu zlomový bod, a týmto spôsobom vytrénoval tisíce mužov po celom svete. 

Koučovanie v teréne prebieha tak, že tréner a jeho študenti idú priamo do terénu, čo je napríklad nejaký bar alebo klub, restauracia a pod. Tam im tréner najprv predvedie (na študentov vybraných cieľoch) svoje zručnosti a zároveň tým svojich študentov motivuje, pretože vidí, že niečo také je skutočne možné. Potom prídu na rad študenti, ktorí si skúša zoznamovanie s neznámymi ženami pri ktorých je tréner pozoruje a následne im oznámi ich chyby. Krok po kroku sa dostavia výsledky a uspechy v interakcii so ženami.

Evolučná teória
Podľa Mysteryho sa muži potrebujú preniesť cez niekoľko spoločensky zavedených vzorcov správanie, aby mohli byť úspešní so ženami. Práve tu nadväzuje na evolučnú teóriu. Prirovnáva ľudí k "biologický strojom" s predprogramovanými cieľmi. Prvým z týchto cieľov je prežitie, pretože bez prežitie nemôže existovať ďalší život. Potom nasleduje schopnosť množiť sa. (Viď obr. 1) V prirodzenom výbere je uprednostňovaná taká metóda, ktorá umožňuje genetickú variabilitu. Prirovnáva to k špičkovému hráči basketbalu vo slabom tíme - špičkový gén musí najskôr uniknúť slabším génom, aby sa mohol spojiť s génmi silnejšími. Vďaka kríženia je možno reagovať na zmeny v neustále sa vyvíjajúcim fyzickom a spoločenskom prostredí a zvyšuje naše šance na prežitie.

Základné ciele ľudských bytostí
Naša myseľ bola naprogramovaná prirodzeným výberom, aby silno (emocionálne) reagovala na podnety, ktoré sa týkajú prežitia a rozmnožovania. Emócie so sebou nesú stabilný evolučnej stratégiu, ktorá sa snaží nás udržiavať v akejsi dynamickej spoločenskej homeostázu. Podľa Mysteryho Metódy nedokázala príroda ešte vyvinúť efektívny model správania pre moderné spoločnosť, život v mestách a zmeny prostredia, takže v nás stále prebýva model starý, tj. z čias, keď sme žili v menších skupinách.

Strach z oslovenie
Ďalej Mystery rozoberá obavu všetkých pickuperov, a to strach z oslovenie ženy (tzv. AA - Aproach Anxietty) a prípadného odmietnutie. Opäť sa obracia k evolučnej teórii a zdôvodňuje túto obavu tým, že ešte keď ľudia žili v menších skupinách, dozvedeli sa o odmietnutí muža všetky ženy v kmeni či skupine, vo ktoré žil, čím sa znížila mužovho hodnota v ich očiach, čo môže v extrémnom prípade vyústiť v situácii, keď sa s ním nebude žiadna žena chcieť vytvoriť intímny vzťah. Hovorí sa tomu preselekcia - ženy hľadajú spoločenský důkaz1, tj. overenie alebo potvrdenie, že si vybrali dobre. Muž, ktorý je inými ženami preselektován je podstatne atraktívnejšie, než muž, ktorý bol už niekoľkokrát odmietnutý. Preselekciou je úzko spojená s tým, čomu sa hovorí spoločenský dôkaz. Ďalej potom Mystery varuje pred ďalším faktorom, ktorý sa týka strachu z oslovenie ženy, pretože tu je možnosť, že žena môže byť zadaná. V tomto prípade hrozí skutočné fyzické nebezpečenstvo každému mužovi, ktorý takú ženu osloví. Toto sú hlavné dôvody, uvádzané Mysterym, kvôli ktorým majú muži v dnešnej dobe strach prísť a osloviť neznámu ženu.

Tieto problémy však už v modernej spoločnosti neexistujú. Ak muža nejaká žena odmietne, môžeme sa jednoducho presunúť do inej časti baru alebo jednoducho odísť a nie je tu veľká pravdepodobnosť, že túto ženu ešte niekedy stretne. Avšak autor upozorňuje, že túto skutočnosť bohužiaľ muži nedokážu na emocionálnej úrovni ovládať, a preto nie je možné sa kompletne tohto strachu zbaviť. Riešenie vidí v povznesenie sa nad situácii a uvedomenie si, že sa nič zlé stať vlastne nemôže.  Jeho prístup teda spočíva v akomsi náhľadu na adaptívne mechanizmy objavujúce sa v ľudskej psychike, prispôsobené na pleistocénnej prostredie, a zvládnutie týchto "prirodzených" emócií. Potom sa Mystery vo svojom výklade presúva k ľudským potrebám. Využíva k tomu Maslowova hierarchiu potrieb, u ktorej vysvetľuje, prečo je dôležité zamerať sa nielen na potreby sexuálne, ale na celé spektrum a tým dosiahnuť určité životnej rovnováhy, ktorá je následne pre ženy atraktívne.

Maslowova hierarchia potrieb
V roku 1943 predstavil americký psychológ Abraham Harold Maslow svoju pyramídu, ktorá reprezentuje hierarchiu ľudských potrieb. Podľa tejto teórie má každý človek 5 základných potrieb Spoločenský dôkaz - Ľudia budú robiť / robia veci, ktoré vidia, že robia ostatní. Ako príklad uvediem jeden experiment. Človek sa postaví uprostred ulice a začne sledovať oblohu. Okoloidúci potom začnú tiež pozorovať oblohu, aby zistili, na čo sa vlastne tam ten človek pozerá.Tento experiment musel byť v jeden okamih prerušený, pretože na ulici sa zastavilo a sledovalo oblohu toľko ľudí, že to zastavilo prevádzku v danej ulici. (Od tých najnižších, tj. najzákladnejších, až po tie najvyššie, čo vo výsledku tvorí akúsi "Pomyselnú" pyramídu). (Maslow, 1943) V kontexte zvádzanie je pre pickupera dôležité, aby mal neustále na mysli všetky svoje potreby, tj. aby videl celú pyramídu, nie len tú časť, kde je napr. SEX a aby viedol vyvážený osobný život. Maslowova pyramída by mu mala pomôcť to dosiahnuť. Pickuper musí mimo bohatstvo a prostriedkov k zabezpečenia, zdravia a lásky takisto pestovať a rozvíjať aj všetky ostatné stránky života, ktoré mu potom následne pridávajú socialnu hodnotu, čo zase vedie k jeho väčšej atraktivite v očiach žien ako muža. Človek sa môže posúvať k "vyšším" potrebám na pyramíde len ak uspokojí potreby "Nižší".
 

Pávenie (PeaCocking)
Ďalším dôležitým krokom, ako pritiahnuť pozornosť žien je tzv. "Pávenie" (z anglického peacocking). Pávenie znamená nosenie extravagantného oblečenia a módnych doplnkov, za účelom získanie vyššej pozornosti žien v "teréne" (napr. extravagantné doplnky môžu prinútiť ženu, aby s takým mužom nadviazala konverzáciu, popr., keď už sa spolu bavia, a konverzácie začína upadať, môže žena povedať niečo v zmysle "to je ale super náramok", čím nenásilne nadviaže v rozhovoru). Výsledkom toho bude zvýšený spoločenský tlak, než akého by sa vám normálne dostalo. (Nie je pritom dôležité, či oblečenie a doplnky muža vyvolajú reakcie pozitívne, alebo negatívne - dôležitá je pozornosť žien.) Zvýšený spoločenský tlak potom ukazuje, že muž je na niečo také (intenzívna pozornosť od žien) zvyknutý a tým tiež zvyšuje svoju (spoločenskú) hodnotu v očiach žien. Dôležité však je, aby imidž sedela s osobnosťou človeka. Keď uvidíte v klube muža vo vysokom klobúku, s páperovým boa a jednou ženou z každej strany, bude vyzerať ako pravý "Alfa samec" (Alfa Male). Kým, keby s boa sedel v rohu miestnosti sám, vyzeral by ako spoločenský vyděděnec. 

Teória Pávenia je úzko spojená s evolúcii podľa Darwinovej teórie. Rovnako tu môžeme nájsť paralelu s Princípom hendikepu (The handicap principle) Atmos Zahaviho, v ktorom ide o to, že samica preferujú napr. dlhý chvost, pretože takýto chvost je handicapom a samec tým dokazuje, že dokáže prežiť napriek svojmu handicapu. (Pŕhlivé, 1975) V súvislosti s komunitou zvodcov by sme mohli mužskej Pávení v kluboch previesť asi takto - muž pred tým, než sa vydá večer "do terénu", si na seba oblečie alebo nasadí niečo vysoko extravagantného, ​​ako napríklad obrovský, našuchorený, ružový klobúk, aby na seba medzi tým obrovským množstvom mužov uchádzajúcich sa o priazeň ženy, nejako upozornil a vystúpil z davu. Celá pointa takého počínanie spočíva v tom, že muž chce týmto dokázať, že si na seba môže obliecť v podstate čokoľvek a rovnako sa baviť s nepřitažlivějšími ženami v miestnosti (v tomto prípade klobúk znamená hendikep).

Stimulácia emócií
V tejto časti Mystery Method odporúča, aby ste sa ženou snažili komunikovať skôr na úrovni emocionálne, než racionálne. Ženy su totiž bytosti emočné. My muži naopak bytosti viac racionálne. Taky upozorňuje na chybu, ktorú muži väčšinou robia, a to tým, že sa snaží v žene vyvolávať len tie dobré emócie a za každú cenu sa snaží vyhnúť emóciám zlým. namiesto toho navrhuje, aby ste sa v žene snažili vyvolať čo najširšiu škálu emócií ako napríklad zvedavosť, fascináciu, strach zo straty, pocit spojenia, rozhorčenie, veselosť, rozpaky, smútok, atď. 

Spúšťače príťažlivosti - muži a ženy
Muži sú naprogramovaní tak, aby sa ich "spúšťače príťažlivosti" (IOI) aktivovali v prítomnosti ženy, ktorá pre nich má reprodukčné hodnotu. vytvorenie intímneho vzťahu s mladou, vhodnou a zdravú ženou zvýši šancu našich génov na prežitie oveľa viac, než sa ženou v menopauze. Spúšťače mužov sú nastavené tak, aby reagovali na podnety typu - určitý pomer pásu k bokom (3: 5), tvar a veľkosť pŕs, symetria tváre a tela a ďalšie indikátory mladosti a zdravia. Ak žena vlastné a dokáže demonštrovať kvality, na ktoré naše sexuálne spúšťače reagujú (evolučná adaptácia), budeme k nej okamžite priťahovaní, bez toho aby sme si to často uvedomovali. Vlastne ani nemáme na výber.  Je zaujímavé, že 80% mužských spúšťačov príťažlivosti je nastavené tak, aby reagovalo na reprodukčnú hodnotu (reproduction value). Iba 20% reaguje na ženinu schopnosť prežitie.  Na druhú stranu u žien reaguje iba 20% spúšťačov na mužovu reprodukčné hodnotu a 80% na schopnosť prežitia (survival value). Medzi podnety, ktoré aktivujú u žien tieto spúšťače príťažlivosti patrí napríklad muž stojaci pri bare s príťažlivou ženou. Taký muž potom vyvolá oveľa väčšiu pozornosť ostatných žien, než keby tam stál sám. K tomu sa vzťahujú výskumy o atraktivite. U ľudí sa napríklad líši preferencie výberu partnera pre krátkodobý vzťah a dlhodobý vzťah.  Evolučný vývoj preferencií, keď si vyberáme partnera je ovplyvnený predovšetkým 3 faktory.

Rozdiely v preferenciách pri výbere patrnera medzi mužmi a ženami
Preferencie pri výbere partnera medzi mužmi a ženami sú ovplyvnené predovšetkým tromi navzájom sa ovplyvňujúcimi faktormi: a) náklady, ktoré sú spojené s voľbou partnera, b) reprodukčné výhody, ktoré takáto voľba bude prinášať a c) jednoduchosťou s akou dokážu rozlišovať adaptívne relevantné rozdiely medzi členmi opačného pohlavia. V priebehu ľudskej evolučnej histórie závisel mužský reprodukčný úspech predovšetkým na prístupe k ženám, ktoré vykazujú dobré reprodukčné vlastnosti. Mužské preferencie pre výber partnerky sa taky podľa toho odvíjajú. Hlavný dôraz je kladený na ženino mladosti a atraktivitu.

Táto hypotéza je uplatniteľná pre všetky kultúry.  Ženy to majú inak. Primárne sa zameriavajú na partnerovu ochotu zabezpečiť ženu a taky chuť investovať do vzťahu prostriedky (finančné, časové) a následne vychovať potomka.  Výskumy tiež preukázali, že ženy kladú väčší dôraz na finančnú situáciu svojho partnera. Pretože sa mužskej a ženskej preferencie pri hľadaní partnera líšia, očakáva každý jedinec od toho druhého niečo trochu iné. Napríklad mnoho faktorov u muža, po ktorých ženy túžia najviac, sa nedajú pripísať len fyzickému vzhľadu. Ako príklad by sa dala uviesť skutočnosť, že žena si radšej vyberie muža, ktorý má vysoké spoločenské postavenie, než muža s nízkym spoločenským postavením. Ďalší príklad by sa dal uviesť v tom, že žena uprednostní muža, ktorý má kladný vzťah k deťom a venuje im veľa svojho času, než muži, ktorý deti ignoruje. Mystery ďalej pracuje s pojmom spoločenská dynamika.

Spoločenská dynamika (Social Dynamics)
Spoločenská dynamika sa zaoberá správaním ľudí v skupinách, z ktorých potom vyplývajú interakcie jednotlivých členov v danej skupine, rovnako ako vzťahy medzi nimi. Spoločenská dynamika kombinuje sociológiu, sociálnu psychológiu, ekonómiu a (Z menšej časti) niekoľko ďalších vied. Základom tohto odboru je predpoklad, že jedinci sú ovplyvňovaní správaním tých druhých. Pretože sa spoločenská dynamika zameriava na individuálnej úrovne správanie a uvedomuje si dôležitosť rozdielov medzi jednotlivcami, nie je tu možné vykonávať presne vymedzené, analytické výskumy. Namiesto toho sa používajú alternatívne prístupy. Pre svůdcovskou komunitu je toto dôležité preto, že sa pickupeři oveľa častejšie stretávajú so svojím "cieľom", ktorý je v skupine medzi svojimi priateľmi. Dobrý pickuper si teda musí byť vedomý toho, ako sa na neho ostatní ľudia v skupine pozerajú a taky toho, že nemôže len prísť za svojím "cieľom" a ignorovať jeho priateľov. Napríklad podľa Mysteryho by človek mal postupova presne naopak, a to tak, že sa najprv zoznámi a spriatelí s kamarátmi jeho "ciele", pričom svoj "Cieľ" bude tak trochu ignorovať a až potom začne venovať pozornosť smerom, ktorý od začiatku plánoval.

Spoločenský dôkaz
Spoločenský dôkaz je v komunite pickupu zásadný pojem. Mystery ho hojne využíva, a preto som sa mu rozhodol venovať samostatnú podkapitolu. Adam Lyons, tiež člen komunity, rozviedol výskum, v ktorom sa snažil zistiť, či napríklad usmievavá žena vedľa muža môže zvýšiť jeho atraktivitu v očiach ostatných. Spoločenský dôkaz je v podstate prostriedok k vytváraniu preselekcia (= miera príťažlivosti) a blízkosti (propinquity = miera pohodlia).  Adam Lyons sa domnieva, že (pojem) preselekcia ako forma vytváranie príťažlivosti bol dostatočne zhrnutý v psychologickom teste, ktorý v roku 2006 vykonal Benedict Jones. tvrdí, že teória o preselekciou existovali už okolo roku 1900, možno aj o niečo skôr, ale napriek tomu je presvedčený, že tento test bude pre naše potreby ideálne. 
 
Test
V jednom sociálnom teste Benedicta Jonesa si účastníci prezerali 8 párov mužských tvárí a určovali, ktoré z nich preferujú a ako silno. Následne si účastníci prezreli prezentáciu, kde videli rovnaké tváre mužov, ale ku každému tvári pribudol tvár ženy, ktorá ho pozoruje buď so spokojným výrazom (úsmev, atď.) alebo výrazom negatívnym / odmietavým. po prezentáciu účastníci opäť opakovali test preferencie tvárí.  Podľa očakávania považovali ženy za príťažlivejšie tých mužov, na ktoré sa na fotkách žena usmievala, pred tými, na ktoré sa mračila. Z tohto príkladu môžeme vidieť, že ženy vo všeobecnosti preferujú mužov, ktoré ostatné ženy považujú za príťažlivé. Určité emócie môžu byť interpretované / vnímané viacznačný, keď ich ostatní pozorujú z väčšej vzdialenosti bez toho, aby poznali kontext. V takejto situácii môže byť aj neškodný / Nevinný úsmev posudzovaný ostatnými ako známka príťažlivosti voči tomu druhému. 

Z toho teda vyplýva, že s čím viac ľuďmi prídete do kontaktu a zanecháte v nich dobrý pocit, tým viac budete preselektováni. Takáto preselekcia sa dá vytvoriť mnohými spôsobmi - od roztancovávání ľudí okolo seba, cez fotenie ľudí, kupovanie drinkov ľuďom okolo, alebo proste len pozdravom všetkých, ktorých stretnete. Avšak spoločenský dôkaz môže byť ešte silnejší, ak je v kombinácii s blízkosťou (Propinquity), (pretože potom vytvorí komfortná atmosféru).  Blízkosť (propinquity) je výraz, ktorý sa používa na opis fyzickej blízkosti, špeciálneho putá, alebo určitej formy príbuzenstva, ktoré medzi sebou veci majú. Psychológia sa na ňu pozerá ako na jeden z hlavných spúšťačov príťažlivosti v medziľudských vzťahoch. Vzdialene by sa to dalo prirovnať k "byť si s niekým blízky". Čím je vzdialenosť menšia, tým je blízkosť vyššia. Napríklad dvaja ľudia žijúci na rovnakom poschodí majú medzi sebou vyššiu blízkosť než s ľuďmi z poschodí ostatných.

Na tomto grafickom znázornení, ktoré tiež pochádza z Jonesovho výskumu z roku 2006, môžeme vidieť, že A a B by boli priťahované k C, pretože C leží v ich spoločnej časti kruhu. Rovnako tak by C bolo priťahované k A aj B a malo by možnosť si vybrať jedno z nich. D leží stranou, a preto je mu prisudzovaná najnižšiu úroveň príťažlivosti voči všetkým stranám. Efekt blízkosti (propinquity effect) je tendencia ľudí formovať priateľstva alebo partnerské vzťahy s tými, s ktorými prichádzajú často do kontaktu. Inak povedané, vzťahy sa najčastejšie utvára medzi ľuďmi, ktorí medzi sebou majú vysokú úroveň blízkosti.

Tento efekt bol prvýkrát teoretizovanie psychológmi Leonom Festinger, Stanley Schachter, Kurt Lewin a Kurtom Bachom na Massachusetts Institute of Technology v roku 1950. Blízkosť (propinquity) môže znamenať viac než len fyzickú vzdialenosť. napríklad obyvatelia bytov, ktoré sú bližšie ku schodom, mávajú viac priateľov z ďalších poschodí ako ostatné, zo rovnakého poschodia. Propinquity sa dá uplatniť aj na spoločenské skupiny (social groups). to platí na spolužiakov, alebo napríklad spolupracovníkmi a vysvetľuje, prečo napríklad učitelia nadväzujú partnerské vzťahy s učiteľmi, členovia polície s ďalšími policajtmi, atď.  V roku 1956 Alan C Kerckhoff vykonal výskum na blízkosť (propinquity) a zjistl, že asi 70% manželských párov pred svadbou žilo vo vzdialenosti do 20 blokov od svojich partnerov. Keď sa nad tým človek zamyslí, zdá sa to jasné, ale napriek tomu väčšina ľudí nad tým takto nepremýšľa.

Výskumy správanie pri dvorenie
Pre porovnanie by som ešte pred Mysteryho metódou rád spomenul jednu štúdiu zo singles barov, ktorú v roku 1985 vykonal Timothy Perper. Zo štúdie o úspešnom dvorenie v baroch vyplynulo, že najúspešnejšie páry boli tie, ktoré prešli týmito krokmi. (1) Pristúpenie muža k žene (môže byť aj naopak), (2) pomalé otočenie - najprv hlavou, za ňou nasledujú ramená a hruďa nakoniec zvyšok tela (u Mysteryho, Styla je jednou zo zásadných inštrukcií - "nikdy  nepristupujte k žene priamo "). (3) Letmý dotyk, postupom času môže dĺžka dotykov aj ich frekvencie vzrastať. (4) Telesná synchronizácie. U posledného kroku sa ľudia začnú pohybovať v súlade jeden s druhým (čo v Mysteryho metóde znamená zrkadlenie, ktoré poníma ako jasný indikátor záujmu - pozri slovníček pojmov, pozri podkapitola 3.2.10 - Indikátory záujmu), čo je zároveň podľa Perper tým najlepším indikátorom vzájomnej príťažlivosti. K tomu sa ešte viaže výskum vykonaný dvoma zoológov (Birdwhistell a Morris) v rokoch 1970 a 1971. Birdwhistell navrhol sekvenciu 24 krokov, ktoré začínajú zoznámenie muža so ženou a končí intímnom, sexuálnym vzťahom.

Hoci vo svojej knihe (Kinesics and Context) tieto kroky presne neuviedol, naznačil, že majú presné poradie. Ako príklad uvádza situáciu, v ktorej muž chytí ženu za ruku, musí následne počkať, kým mu žena ruku nestlačíte, než si s ňou môže prepliesť prsty. V Mysteryho metóde znamená presne toto stlačenie indikátor záujmu. K tomu sa tiež vzťahuje Morrisom navrhnutých 12 krokov, ktorými si v západnej kultúre musí prejsť každý pár, aby sa dostal od zoznámenia až k intímnemu vzťahu. Rovnako ako Birdwhistell aj Morris dodal, že by kroky mali ísť v presnom poradí, aby sa prechod k intímnemu vzťahu nezdal uponáhľaný. Kroky sú nasledujúce: (a) pohľad na telo (eye to body), (b) pohľad z očí do očí (eye to eye), (c) slovná komunikácia (voice to voice), (d) dotyk rúk (hand to hand), (e) paže okolo ramien (arm to shoulder), (f) paže okolo bokov (arm to waist), (g) bozk (mouth to mouth), (h) dotyky tváre a hlavy (hand to head), (i) dotyky tela (hand to body), (j) ústa na prsia (mouth to breast), (k) dotyky genitálií (hand to genitals), (l) genitálie ku genitáliám alebo ústa k genitáliám (genitals to genitals or mouth to genitals). Takisto sa Bridwhistell s Morrisom zhodli na tom, že väčšinou je to žena, kto určuje rýchlosť postupu. Teraz už je na rade samotná Mysteryho metóda.

Popis Mysteryho Metódy
V Mysteryho metóde sa jedná o sériu trinástich presných krokov, ktoré by mal muž urobiť, aby dostal krásnu ženu. Popis jednotlivých krokov ponechávam, pre predstavu čitateľov, vo formuláciách samotného Mysteryho. 1. Na úplnom začiatku procesu - pri vstupe do miestnosti, Mystery odporúča sa vždy usmievať. Tento prístup sa uvádza, že "bez úsmevu to proste a jednoducho nepôjde". Rovnako ako mnoho pickuperů tvrdia, že úsmev je najväčšou zbraňou muža. Potom je nutné zvoliť si ciel 2 vášho snaženia, prípadne skupinku ľudí, vo vnútri ktorej sa váš cieľ nachádza. Až si vyberiete cieľ, uplatnite pravidlo troch vteřin3 (pozri slovníček pojmov). Ak budete dlho otáľať, skupina si vás všimne a vaša šanca na úspech sa zhoršujú. Žena, ktorú si pickuper vyhliadne v skupine ľudí a ktorú sa snaží svojou hrou získať. Poučka, podľa ktorej by mal muž osloviť ženu najneskôr tri sekundy po tom, kedy si ju všimne. Znižuje tým nebezpečenstvo, že muž začne o svojom budúcom kroku príliš premýšľať a znervóznie, prípadne že jeho dlhej pokukování ženu znepokojí.  

2. Po pristúpení k vášmu cieľu či cieľovej skupine predneste naučený otvárač ("otvárač" 4). Pokojne môžete použiť dva alebo dokonca aj tri otvárače za sebou, ak je to vhodné. Ku skupine by ste mali byť otočenie, ako by ste hovorili cez rameno. zároveň sa pohupujte na jednej nohe, ako by ste mali každým okamihom odísť. (Aby skupinka nemala strach, že ich budete obťažovať celý večer). 3. Až nadviažete so skupinou konverzáciu, je dobré váš cieľ (pozri slovníček pojmov) väčšinu času ignorovať. Ak sú v skupine muži, zamerajte sa na ne. Hovorí sa, že kto si získa muža, získa si aj ženy. 4. Vo vhodnej chvíli negujte5 ("neg") svoj cieľ pomocou naučených neguje. 5. Teraz je potreba skupinu dostatočne zaujať, aby ľudia v nej už nechceli, aby ste odišiel. Môžete použiť naučené rutiny6 (pozri slovníček - "rutiny"), kúzla, predpovedanie budúcnosti, rov Rôzne testy atď., ktoré vás určite urobia zaujímavejšími. 6. Teraz Mystery odporúča znovu vo vhodnej chvíli negovať váš cieľ. Žena sa bude snažiťupútať vašu pozornosť, pretože sa jej vôbec nevenujete. 

7. Potom sa spýtajte, odkiaľ sa všetci poznajú. Tým zistíte, či je cieľ vo vzťahu s niekým vo skupine. Pokiaľ ide o vážny vzťah, tak slušne rozlúčte a odíďte. 4 Otvárač - poznámka, otázka alebo príbeh, ktorým sa začína konverzácie s neznámym človekom alebo skupinou neznámych ľudí. otvárače sa delí na spontánny (vyplývajúce z daného prostredia) a pripravené, a ďalej na priame (naznačujúce milostný či sexuálny záujem) a nepriame (bez zjavného záujmu). Príklad priameho otvárača - Ahoj, rád by som sa s tebou zoznámil, čo ty na to? Príklad nepriameho otvárača - Ahoj. nevieš prosím ťa, kde je tu najbližší bankomat? 5 Pozri neg - dvojznačná poznámka alebo zdanlivo neúmyselná urážka, ktorú pickuper smeruje na krásnu ženu, s ktorou sa krátko predtým zoznámil, s cieľom dať jej (prípadne jej priateľom) aktívne najavo, že o ňu nemá záujem. Príklad: "To sú ale pekné nechty. Tie nie sú pravé, čo? " príbeh, konverzácie so scenárom, ukážka nejaké zručnosti alebo iný pripravený materiál, ktorého cieľom je iniciovať, udržať a rozvinúť interakciu so ženou alebo skupinou ľudí, ktorej je žena-cieľ súčasťou. Príkladom rutiny môže byť test najlepších kamarátok, evolučnej fázová modulácia a demonštrácie svoje ceny s využitím mimozmyslového vnímania. Pickuper: "Poznám výborný spôsob, ako spoznať nových ľudí ... hovorí sa tomu Hra na otázky. Ale má to niekoľko pravidiel: Pravidlo 1: Spýtaš sa na nejakú otázku, potom ja, potom tie, atď. Pravidlo 2: Musíš odpovedať jedine pravdivo. Pravidlo 3: Nesmieš položiť otázku, na ktorú som sa už pýtal ja. 

Pravidlo 4: Musíš sa pýtať na zaujimave otázky ... uži si to, že sa skoro nepoznáme. Jo a ešte pravidlo číslo 5: Ja začínam. 8. AK Zistíte, že váš Cieľ nie je zadaný, povedzte že: "Vaša kamarátka si musí kvoli mi patrí odstrčená. Nevadí, ked si s nou pár minút porozprávam?" Určite vám Všetci povedia, že im to nevadí, ak to nebude vadiť ho . 9. V tejto fáze Mystery radia izolovať cieľ od skupiny. Povedzte žene, že jej chcete ukázať niečo úžasné. Vezmite ju za ruku a vykonajte ju davom na miesto, kde budete mať súkromie. Ak vašu ruku stisne, jedná sa o IZ (indikátor záujmu - pozri slovníček, zoznam indikátorov záujmov v podkapitole 3.2.10) 10. Teraz, keď ste sa ženou osamote, použite nejaké vaše triky (s kartami, či čokoľvek iné), aby ste sa stal zaujímavejším a zvýšil vašu hodnotu v očiach ženy. Použite veštenie, kúzla alebo iné triky, ktoré ženu zaujmú. 11. Povedzte: "Na kráse nie je nič mimoriadneho. Výnimočná je energickosť a správny pohľad na život. Povedz mi, čo sa v tebe skrýva a kvôli čomu by som ťa mal chcieť spoznať bližšie, než len ako jednu z tvárí v dave. "Ak žena začne vymenovávať vlastnosti, kvôli ktorým by ste ju mal chcieť spoznať bližšie, jedná sa o veľký IZ.

12. Úplne prestaňte hovoriť. Ak sa žena bude snažiť znovu nadviazať konverzáciu vetou štýlu: "Takže ...?", Ide o ďalší IZ. 13. Mystery tvrdí, že akonáhle naskladáte od ženy 3 IZ, môžete celé zoznámenie zakončiť Pokiaľ chcete zoznámenie so ženou zakončiť bozkávaním, povedzte: "Chcela by si sa so mnou bozkávať?" Ak odpovie áno - pobozkajte ju. Ak je nerozhodná - "asi je na čase to zistiť" a pobozkajte ju. Ak odpovie nie - "taky som nehovoril, že môžeš. Len sa mi zdalo, že máš niečo na srdci. "Ak chcete zoznámenie zakončiť získaním tel. Čísla, tak sa uveďte do časovej tiesne (napr. Že sa musíte vrátiť za kamarátmi) a povedzte, že by ste v tom určite mali niekedy pokračovať. Povedzte si o tel. Číslo, ak vám ho žena sama nedá a odíďte.

Indikátory záujmu
Tento pojem zaviedol Mystery. Ako už názov napovedá, indikátory záujmu značí, že o vás žena má záujem. Indikátory záujmu sa čiastočne prekrývajú so ženskými flirtovními prejavmi. Zoznam indikátorov záujmu: Aktívne indikátory záujmu ? Nakláňa sa smerom k vám. ? Nakláňa sa smerom od vás - indikátor nezáujmu. ? Dotýka sa vás. ? Zrkadlí / kopíruje vaše gestá a pohyby (mirroring) - keď pijete, napije sa aj ona, ak má záujem. Ten, kto zrkadlí, prejavuje záujem. ? Keď sa neustále rozhliada očami okolo - indikátor nezáujmu. ? Hrá sa s vlasmi. ? Olizuje si pery alebo pozoruje tie vaše. ? Nadviaže v konverzácii, ak prestanete hovoriť. ? Smeje sa. ? Dotýka sa vás. ? Snaží sa s vami vybudovať rapport ?

Pohodia sa s vlasmi, aby si následne pozrela, či sa pozeráte. ? Ak spolu mate očný kontakt na diaľku, udrží ho na chvíľu. ? Drží sa vo vašej blízkosti (pozri podkapitola 3.2.8 - Spoločenský dôkaz). ? Povie niečo svojou kamarátke a potom sa obe zasmejú. ? Keď okolo vás prechádza, natočí svoje telo smerom k vášmu. ? Požiada vás o zapaľovač, alebo iným spôsobom začne konverzáciu. ? Keď sa bavíte v skupine s jej kamarátmi, je veľa ukecaná (aby si vynútila vašu pozornosť). ? Spýta sa na vaše meno. ? Spýta sa na váš vek (nechajte ju hádať). ? Robí komplimenty. ? Je hravá a snaží sa vás k niečomu vyzvať. ? Keď už s vami nesúhlasia, aspoň sa smeje. ? Bije vás, ale smeje sa pri tom. ? Vymyslí vám prezývku. ? Opakovane sa vás dotkne.  ? Spýta sa, či máte priateľku. ? Zmieni priateľku, aj keď nevie, či nejakú máte. ? Nezmieňuje svojho priateľa. ? Predstaví vás svojim kamarátom. ? Kúpou vám drink Pasívne indikátory záujmu ? Jej priateľov idú k baru, na toaletu alebo tancovať, ale ona zostane. ? Trávia s vami veľa času. ? Ak sa niekam vydáte, ide za vami.

Neill Strauss aka Style - STYLE Academy & Pick Up Method

Style je alter-ego muža a umelca v zvádzaní menom Neil Strauss. Je známy predovšetkým vďaka knihe Hra: Prienik do tajnej spoločnosti majstrov zvádzania (v origináli - The Game: Penetrating the Secret Society of Pickup Artists, 2005). V knihe rozpráva príbeh o svojej premene do "Styla", pickupera, pod vedením Mysteryho. Na svojej ceste za premenou si "hru" vyskúša na spúste známych osobností vrátane Britney Spearsovej či Courtney Love. Pravidelne taky píše do New York Times a časopisu Rolling Stone. (New York Times, 2004) Jeho metóda je kombináciou učenia mnohých guru, s ktorými sa na svojej ceste zoznámil. Nazval ju - likvidačný metóda (Annihilation Method). Annihilation preto, aby ľudia využívajúci túto metódu, boli schopní zlikvidovať všetku konkurenciu 

Štádiá zvádzanie podľa Grammer
S prvou časťou Stylovy Likvidačný metódy je spojená Grammerova teória z roku 1989, kedy upozornil na to, že dvorenie je vlastne proces vyjednávania. Pozostáva zo série štádií, počas ktorých
sa pár postupne stáva dôvernejšími (kroky v Annihilation method). Na konci jednotlivých štádií sa každý jedinec rozhoduje, či má dovoliť, aby vzťah postúpil do ďalšieho, vyššieho štádia intimity (indikátory záujmu u Mysteryho a Styla) a záväzku, alebo vzťah ukončiť. Dvorenie začína inzerciou (otvorenie u Styla). Fyzický vzhľad, oblečenie, a správanie spoločne dávajú informáciu druhému jedinci. Rozhodnutie ponúkať sa priamo konkrétnu osobe alebo sa vôbec k tejto osobe priblížiť ich aspoň čiastočne založené na inzerentovej pohlavia. Keď je prvá voľba vykonaná, môžu jedinci predvádzať rôzne značne špeciálnu správania, ktoré vyjadrujú záujem o potenciálneho partnera. zo štúdie správania v baroch pre slobodné zistila Moorová, že zahŕňajú dlhý očný kontakt, naklonenie hornej časti tela smerom k partnerovi počas hovoru, "náhodné" dotyky a veľa ďalších taktických prejavov určených na upútanie inzerenta. Tu je opäť jasné spojenie s indikátormi záujmu u Mysteryho. Teraz nasleduje opis Stylovy metódy, ktorá je rozdelená na štyri časti, ktoré symbolizujú kroky v procese zvádzanie.
 

Likvidačný metóda:     Otvorenie skupiny ľudí Najprv je dobré si ujasniť, akých pravidiel by ste sa mali držať, keď chcete otvoriť skupinu neznámych ľudí. Všeobecné pravidlá pre otvorenie:
1) V klube je to ako na divadelnom javisku. Nikdy nechcete byť pristihnutý zbiedený a nebavící sa.
2) Dodržujte pravidlo troch sekúnd. (Pozri slovníček pojmov)
3) Buďte rovnako energickí (alebo o niečo viac) ako skupina, ku ktorej sa chcete pridať.
4) Majte neustále na zreteli, čo demonštrujete svojou rečou tela.
5) Rozveďte otvárač (pozri slovníček pojmov). Tým odpoviete na to, prečo sa na tú istú vec pýtate (napr. robíte prieskum).
6) Pri rozhovore sa nenakláňajte. Stojte vzpriamene, uvoľnene, a ak je hudba príliš hlasná, tak radšej hovorte nahlas.
7) Uveďte sa do časovej tiesne. (Čím odpoviete na otázku, ktorá im v hlave už určite prebleskla, a to - "ako dlho nás asi bude obťažovať?"
8) Neobťažujte skupinu prílišným množstvom otázok. Použite rutinu C versus S typmi úsměvů.7
9) Nikdy nezačínajte otázkou typu - prosím vás, pardon, ospravedlňujem sa.
10) Zamerajte sa na celú skupinu a uistite sa, že sú všetci začlenení do interakcie (s vami).

11) Mal by ste viesť konverzáciu a byť dominantný.
12) Ak je váš cieľ vysoko atraktívny (HB8 9 alebo 10 - pozri slovníček pojmov), predveďte aktívny nezáujem (pomocou neguje alebo diskvalifikácia). (Pozri slovníček pojmov)
13) Predneste pár vtipných poznámok, ale nikdy neočakávajte reakciu.
14) Pamätajte, že na slovách toľko nezáleží. Sú len ospravedlnením pre vašu hovoriace pusu, zatiaľ čo umožňujete svojej osobnosti vyniknúť.
15) Ak narazíte na 2 pekné ženy, použite tú, o ktorú máte menší záujem ako pešiaka (Pozri slovníček pojmov), aby ste zabodovali u vášho primárneho cieľa.
16) Pokiaľ využívate Pávení k pritiahnutie pozornosti k svojej osobe, je dobré spomenúť nejakú bývalú priateľku, aby si nemysleli, že ste homosexuál. V tejto časti Style odporúča vybrať si skupinu, v ktorej je váš cieľ umiestnený a následne ju otvoriť, tj. nadviazať kontakt. Táto časť je pre väčšinu ľudí najťažšie, ale zároveň kritická, pretože bez otvorenia nemôžete ďalej pokračovať v procese zvádzania. Teraz popíšem kroky, ako by pri otvorení podľa Styla mali ísť za sebou. Krok prvý ? Improvizujte alebo povedzte naučený otvárač (pozri slovníček pojmov). ? Rozveďte ovírák. ? Uveďte sa do časovej tiesne ( "Môžem tu ostať len chvíľku, pretože tu som s priateľmi pri vedľajšieho stola "). ? Vaša reč tela by mala ukazovať, že ste na odchode (tzn. Nebyť priamo natočený k osobe, o ktorú máte záujem, skôr by to malo vyzerať, že ste sa pozastavili pri ceste niekam).

Nechajte vyniknúť svoju osobnosť:     usmievajte sa, ale nebuďte príliš entuziastičtí (buďte rovnako energickí ako skupina, ktorú oslovujete). Krok druhý:
? Dostaňte sa do ich sveta. (Pr. Zistite, o čom sa práve baví, čo ich zaujíma, atď.)
? Predveďte aktívny nezáujem.
? Urobte napríklad test najlepších kamarádek
? Provokujúcej je okomentujte.
? Vytvorte výzvu. (Napr. Stavím sa, že nevieš správne bozkávať.)
Po otvorení:  Akonáhle už ste v skupine, je tu pár zásad, ktorých by ste sa mali držať:
1) pohupujte sa, ako by ste boli na odchode.
2) Opýtajte sa, odkiaľ sa všetci poznajú, aby ste zistili vzťahy medzi skupinou.
3) Preberte s nimi niektoré z teórií, ktoré zvyšujú vašu hodnotu v ich očiach.
4) Ak sedí pri stole, prisadnite si, ale opäť sa uveďte do časovej tiesne.
5) Ak je to potrebné, znovu demonštrujte svoju hodnotu.

6) Ak je s vami krídlo (pozri slovníček pojmov) snažte sa ho vychvaľovať, aby sa jednoduchšie začlenil do skupiny.
7) Dajte si pozor na testy, ktorými vás ženy neustále skúša.
2. Časť - Donúťte ich, aby si vás obľúbili V tejto časti Style radí zamerať sa na rozprávanie o veciach, ktoré by v očiach skupiny mohli zvýšiť vašu hodnotu a tým zároveň zvýšiť vaše šance na úspešné očarenie ciele.

Demonštrujte svoju hodnotu:  K tomu môžete použiť rôzne triky, kúzla, rutiny, vtipy, hry, v podstate čokoľvek. krok štvrtý:
Kalibrujte
? Buď použite takeaway10 alebo false takeaway (pozri slovníček pojmov).
? Alebo sa pripojte k skupine, pomocou rozprávanie nejaké historky alebo rutiny, ale opäť
sa uveďte do časovej tiesne.
? Alebo zostaňte so skupinou.
? Alebo sa presuňte k ďalšej skupine.
3. Časť - Nájdite, čo máte spoločného
Takeaway - technika, pri ktorej muž opustí (na pár sekúnd alebo na niekoľko hodín) ženu, ktorú sa mu podarilo osloviť a zaujať. tým jej dáva najavo, že z nej neblbni, a zvyšuje tak svoju príťažlivosť. Tiež: falošný takeaway. V tejto časti je nutné sa viac zblížiť s vaším cieľom. Bolo dokázané, že ak medzi sebou majú dvaja ľudia spoločnej veci, zvyšuje to šance na intímny vzťah. Preto je vhodné nájsť s vaším cieľom tieto spoločnej veci. krok piaty:

? Vybudujte rapport (pozri podkapitola 3.4.3 - Rapport, pozri slovníček pojmov).
? Ak je to možné, izolujte ju, či už fyzicky alebo aspon psychicky.
? Kvalifikujte sa. (Napríklad vyhlásenie, že viete výborne variť)
? Zdvihnite svoju hodnotu. (Napr. Sebavedomým postojom tela)
? Nájdite veci, ktoré vás spájajú.
? Nechajte ju hovoriť o sebe.
Krok šiesty - zakončenie
? Buď sa rozlúčite a odíďte.
? Alebo ju izolujte, pokúste sa ju zviesť a vykonajte koncovku s Líbačka
? Alebo vytvorte instantné rande (pozri slovníček pojmov). Zostaňte v skupine (alebo sa ku skupine vráťte) tak, aby ste boli na konci večera s nimi. Vezmite ich niekam inam. Pokúste sa váš cieľ dostať buď k sebe, alebo k nej domov.
4. Táto časť je vlastne takým pokračovaním kalibrácie a mala by vždy vychádzať z toho, že pri každej interakcii vás žena chce. Tvrdí, že primárnou úlohou mužov je všímať si spoločenské dynamiky skupiny alebo ženy a vedieť, kam je nutné smerovať ďalšie kroky. Ak príde za vami žena a pohladí vás alebo povie, že ste roztomilý, nie je potrebné ju otvárať (pozri slovníček pojmov) alebo demonštrovať vyššiu hodnotu (pozri slovníček pojmov). môžete priamo prejsť k poslednému kroku.  U kalibrácia sa odporúča zaujímať sa o 3 typy odozvy, ktorá vám žena môže dať (môžete si to predstaviť ako dopravný semafor): 1) Pozitívny = zelené svetlo = pokračujte. 2) Neutrálny = žlté svetlo = pokračujte, ale opatrne. 3) Negatívny = červené svetlo = prestaňte. najčastejšie sa stretnete so svetlami žltými, tj. neutrálne odpovedí.  A) Ak pri rozhovore zistíte, že vyžaduje, aby mal muž vyššiu hodnotu - prejavte aktívny nezáujem (pozri slovníček pojmov), negujte ju (pozri slovníček pojmov) a podpichuje. B) Ak potrebuje, aby sa cítila viac priťahovaná k vašej osobe - použite "ťahy-tlaky" (pozri slovníček pojmov), rutinu s žiarlivú přítelkyní11 alebo hovorte o sexuálnych témach. C) Ak potrebuje viac dôvery - načúvajte jej, ukážte pozitívny reč tela (pozri podkapitola 3.4.4 - Neverbálna komunikácie), ukážte jej úprimné indikátory záujmu, kvalifikujte sa. D) Ak sa len potrebuje cítiť lepšie a aby na ňu nebol vyvíjaný žiadny nátlak - uveďte sa do časovej tiesne (pozri slovníček pojmov), predveďte spoločenský dôkaz (napr. ju môžete zoznámiť s vašimi kamarátmi), získajte si jej priateľov. Vašim prvým cieľom je získať zelené svetla. Akonáhle máte zelené svetlá, môžete sa plne venovať kalibráciu. Musíte zistiť, v ktorej fáze procesu sa žena momentálne nachádza a kam odtiaľ pokračovať. V tejto fáze procesu je vašim úlohou zistiť, kým vlastne je. K tomu poslúži otázky typu:
? Akú má osobnosť?
? Je sebavedomá alebo si málo veria?
? Aký má postoj k sexu?
? Ako si predstavuje sama seba?
? Kde pracuje?
? Je jedináčik či staršie / mladší súrodenec? Má blízky vzťah s rodičmi?
? Je somatický, kinestetický alebo intelektuálne typ?
? Čo jej v živote chýba?

Rapport
Rapport existuje jedine v interakcii medzi ľuďmi. Síce sa nejedná o žiadnu charakterovú vlastnosť, ale niektorí ľudia si dokážu značne osvojiť budovanie rapport v určitých situáciách. Ľudia zažívajú rapport ako výsledok kombinácie vlastností / kvalít, ktoré vychádza najavo v priebehu interakcie. Takúto skúsenosť potom vyjadrujú konštatovaním, že si s tým druhým "Sadli" alebo že si interakciu užili, pretože medzi nimi bola tá správna "chémia". samotná  nterakcie v priebehu RAPPORT sa stáva vecou, ​​ktorú nie je jednoduché rozdeliť na jednotlivé typy správanie, ktoré každá strana prináša do konverzácie. V priebehu pokročilejšieho stupňa RAPPORT vytvorí účastníci interakcie určitú súdržnosť / kohéziu a dostaví sa pocit zjednotenia vďaka vyjadrenia vzájomného zaujatie do účasti na konverzáciu. Zažívajú pocity silného záujmu jeden o druhého, o to čo hovorí alebo robí. Vo Štýlovo metóde je niekoľkokrát spomínaná reč tela. Reč tela je neodmysliteľnou súčasťou procesu zvádzanie a pravdepodobne by ste nenašli jediný smer pickupu, ktorý by nezdôrazňoval jej dôležitosť.

Neverbálna komunikácia
Definícia neverbálnej komunikácie Keď sa povie neverbálnej komunikácie, väčšina ľudí si predstaví komunikáciu, ktorá sa odohráva inak než pomocou slov, ak predpokladáme, že slová tvoria verbálnej element komunikácie. (Knap, 1978) Reč tela je v komunite zvádzanie zásadný pojem. Nenájdete snáď žiadneho z guru pickupu, ktorý by jeho dôležitosť nezdôrazňoval. Veľká časť z nich pritom vychádza z výskumu, ktorý vykonal kalifornský psychológ Albert Mehrabian. Albert Mehrabian v roku 1967 urobil pokus, ktorý sa neslávne zapísal do histórie psychológie. Jeho zistenia bolo nasledovné: Bolo zistené, že slová, ktoré používame, vyjadrujú iba 7 percent našich emócií: 38 percent toho, čo cítime, je vyjadrené pomocou tónu hlasu a modulácie. Zvyšných 55 percent sa vyjadrí prostredníctvom výrazov tváre a gest.

Celkový dojem z druhého človeka je určený zo 7% obsahom reči, z 38% hlasovými zvláštnosťami a z 55% výrazom (pohybovými zvláštnosťami). Súdobá psychológie hovorí, že schéma ľudskej interakcie nemožno týmto spôsobom prepočítať na percenta. Ľudské neverbálne správanie má korene v našom evolučnom dedičstva a podľa mnohých vedcov slúži ako základná posúdenie a vyjadrenie pre naše vnútorné kvality. Štúdium neverbálnej komunikácie preukázalo, že existujú neverbálne prejavy spoločnej všetkým ľuďom, ale aj špecifické pre určitú kultúru, rovnako ako existujú rozdiely v neverbálnym prejavu v závislosti od pohlavia.

Vedci sociálnej dynamiky zistili, že efektívna sociálna interakcia predpokladá schopnosť komunikovať podľa vlastnej miery záujmu o druhého a podľa schopnosti odhadnúť zámer druhej osoby. Výskum, ktorého sa zúčastnilo 50 mužov a 34 žien, sa týkal odhadovanie podnetov vyjadrujúcich záujem alebo nezáujem. Účastníci mali vyplniť dotazník týkajúci sa vyjadrovania a interpretáciou verbálneho a neverbálneho správania druhých a potom aj svoje, v dôvernej a nedôverné interakciu. Respondenti vypovedali, že venujú pozornosť a dokážu najlepšie dešifrovať svoje vlastné slovné podnety a neverbálne signály druhých. V dôverné interakciu sa viac vyskytovali prejavy vyjadrujúce záujem o druhého ako v nedôvernej interakcii, kde bolo zaznamenaných viac znudených podnetov, ako napríklad zívanie alebo rozhliadania sa. Ľudia všeobecne viac verili vysielaným neverbálnym podnetom počas interakcie, než tomu, čo dotyčná osoba hovorila. 

Z toho čerpá Style vo svojej metóde, tým, že sa snaží vyvarovať gestám, ktoré u Fichtenové pripomínajú nedôvernú interakciu a zameriava sa práve na gestá / pohyby, ktoré zvyšujú dôvernosť. Ako príklad by som tu uviedol oslovovanie dievčaťa menom. Aj keď muž ženu nepozná, ale počas prvých niekoľkých minút ich interakcie bude ženu nazývať je menom, bude potom mať tá žena pocit, že ste si bližšie, než keby jej meno nebolo zmieňované.

Typy neverbálnehoflirtovania a správania žien
V tejto časti kapitoly uvediem typy neverbálneho správania žien z prác autorov ako prehľad prvkov, ktoré sa pri flirtovaní a dvorenie môžu vyskytnúť. Glance I. - žena rýchlo pohybuje hlavou, tvár je orientovaný do miestnosti. tento pohyb je nasledovaný ďalším pohybom hlavy, ktorý vracia ženin tvár do pôvodnej pozície. Celkové trvanie "glanc" je 5-10 sekúnd, keď žena s nikým nemá očný kontakt. ? Short glance - krátky pohľad - žena uprie svoj pohľad na muža a potom rýchlo uhne pohľadom. Pohľad nie je dlhšia ako 3 sekundy. ? Glance II. - Dlhý očný kontakt - priamy pohľad - žena sa pozerá priamo na muža, pohľad je dlhšia ako 3 sekundy. ? Eybrow flash - zdvíhanie obočia - prehnané zdvíhanie obočia oboch očí a jeho následné prudké zníženie. Priemerné trvanie pohybu 2 sekundy. ? Head toss - pohazování hlavou - Pohazování hlavou, hlava sa skláňa nadol a pohybuje sa kruhovito, následne sa vracia do pôvodnej pozície. Ukazovanie rozviatych vlasov. ? Hair flip - hranie sa s vlasmi, odhadzovanie vlasov dozadu za krk, sčesávání za ucho. ? Hair stroking - prečesávanie vlasov v 30 sekundovom intervale.? Head Nodding - přikyvování hlavou pri konverzácii, hlava sa pohybuje dopredu a späť (Hore a dole). ?

Face to face - tvár priamo proti tvári muža, vo vzdialenosti okolo 5 cm. ? Neck presentation - prezentovanie krku - hlava sa nakláňa na stranu do uhla približn 45 stupňov.? Lipstick application - aplikácia lesku na pery, rúže, atď. - Nie príliš časté správanie. ? Lip lick - olizovanie pier - žena mierne otvorí ústa a prechádza si jazykom po perách, môže si tiež jednorázovo olízať iba spodnú alebo hornú peru. ? Lip pút - špúlenie pier - pery pri sebe vyšpulení do priestoru, spodnú peru viac dopredu. ? Smiling - usmívání sa. ? Coy smile - hanblivý, cudný úsmev - úsmev nasledovaný odvrátením hlavy a pohľadu. ? Laughing and gigling - smiech a chichot sa, u smiechu to isté čo úsmev, ale s otvorenú pusu a produkciou zvuku, chichotanie sa - úsmev, produkcia zvuku so zatvorenou pusou. ? Kiss - pobozkanie - nie príliš časté. ? Whisper - šepkanie u partnerovho uchu. ? Arm flexion - ohýbanie rúk - paže ohnutá v lakti a zápästí pohybom smerom od tela, opakovať dvakrát či trikrát. ? Tapping - ťukanie prstami na podložku - k opoutání mužovi pozornosti, v našo výskumu zahrnuté medzi negatívne signály - stres, nervozita, atď. ? Palming - ruka obrátená dlaňou hore smerom k druhému človeku. ? Gesticulation - gestikulácia, ilustrátorov - pohyby rukami, ktoré dokresľujú reč ? Hand hold - držanie cudzích rúk - žena vezme do svojich rúk ruky muža, s ktorýmflirtuje. ? Primp - úpravy odevu v situáciách, kedy to evidentne nie je nutné. ?

Skirt hike - odhŕňanie okraje sukne tak, že sú vidieť nohy. ? Object cares, playing with objects - hranie sa s predmetmi - hranie sa s kľúčmi, prstienkom, gombíkom. Touch - dotýkanie sa - rúk, nôh, ramien, tváre, vlasov, atď. ? Lean - náklon - žena sa nakláňa, trup a stehná zvierajú uhol menej ako 90 stupňov. ? Knee touch - dotyk kolenách ženy kolenách muža. ? Thigh touch - dotyk stehná - žena sa nohou dotýka či dotkne mužovho stehná? Foot to foot - ženino chodidlo sa dotýka mužovho chodidla. ? Shoulder hug - ruka ženy okolo ramenách muža. ? Hug - objatie - žena objíma muža. ? Frontal body contact - hrudník ženy sa dotýka hrudníka muža. ? Lateral body contact - muž má pažu okolo ramenách ženy, žena muža objíma okolo pása. ? Hanging - muž objíma ženu okolo pása, žena muža okolo krku a muž ju dvíha do výšky. ? Parade - promenáda - žena sa prechádza po miestnosti, pohojdáva boky, má vypnutá prsia, hlavu drží vzpriamene. ? Approach - priblíženie sa - žena sa stúpne do blízkosti muža na vzdialenosť nie väčšiu ako dve stopy. ? Request dance - žiadosť o tanec - žena neverbálne naznačuje, napr. Pokyvovaním hlavou, smerom k tanečnému parketu. ? Dance - žena upútava mužovu pozornosť pomocou tanca. ?

Solitary dance - osamelý tanec - žena, ktorá sedí či stojí, sa hýbe do rytmu hudby. ? Aid solicitation - žiadosť o pomoc - pozostáva s mnohými neverbálnych typov správania, ktoré zahŕňajú žiadosť o pomoc - napr. žena podá kabát mužovi, aby jej ho podržal a pomohol s obliekaním. ? Play - hra - tzv. Podpichovanie sa medzi mužom a ženou, šteklenie, vyplazovanie jazyka, atď. ? Head Akimbo - ruky sú zopäté za hlavou, lakte zdvihnuté, ramená dozadu - tento prvok je interpretovaný ako "pozrite sa na moje telo". ? Breast presentation - upútavaní pozornosti na hrudník - obe ramená sa spoločne pohybujú vzad, chrbtica sa narovnáva až prehýba dopredu, zdôraznenie hrudníka - poprsie. ? Head down - hlava sa skláňa, pohľad zostáva uprený na partnera. ? Shrug - krčenie ramien, opakované pohyby ramien hore a dole. ? Legs open - otvorené postavenie nôh, kolená idú od seba, nohy nie sú v pevnom spätosť. ? Look through - pohľad skrz - pohľad na druhého, pohľad sa ale nefixujú a okamžite uhýba, v podstate pohľad skrz. 

Väčšina týchto gest sa u Mysteryho a Styla radí medzi tzv. Indikátory záujmu (IZ, pozri slovníček pojmov, pozri podkapitola). Na koniec popisu Stylovy metódy by som ešte rád spomenul rozdiel v mužských namlouvacích stratégiách podľa ochoty investovať do vzťahu.

kurzy zvadzania prihlasenie termíny

 

Škola zvádzania Elite
Bratislava - Brno - Praha
Poradenstvo-Kurzy-Školenia

InfoLinka: +421 949 142 051
Email: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Website: www.seduction.sk

Ako Vám osobne môžeme pomoct

Dlhoročne pôsobíme v oblasti osobnostného, milostného a vzťahového rozvoja. Poskytujeme odborné služby v oblasti mužsko ženských vzťahov, sociálnej dynamiky, milostného života a osobného rastu. Od roku 2009 naše kurzy, školenia a semináre absolvovalo vyše 1200 spokojných klientov. Pridajte sa k úspešným. Kontaktujte nás - sme tu pre Vás.