Nedávno ma zaujala jedna štatistika, ktorá skúmala úspech a neúspech mužov vo fáze zoznamovania so ženami. Dalo by sa povedaž, že poukazovala na jeden dôležitý fakt. A síce, že pokial vo vzťahu samotnom sú potrebné pre harmóniu vzťahu muža a ženy skôr vlastnosti „zabezpeťovatela“, vo fáze zoznamovania sa žiadajú vlastnosti „Alfa muža“.
Fakty a mýty o mužoch a ženách nás atakujú každým dňom v tlači, internete, magazínoch, televízii. Čo je však pravda, čo fantázia autorov ženských magazínov, čo reálne je zo sveta mužov a žien – oddeliť to je naozaj niekedy ťažká úloha. Nedávno som si prečítal jeden prieskum, ktorý robila spoločnosť Durex. Celkom ma to zaujalo, výsledky prinášam v tomto článku. Bol robený na vzorke viac ako 5000 mužov a žien, výsledky sú nasledujúce:
• Žena strávi pred zrkadlom dva roky zo svojho života, muž sotva pol roka.
• Žena denne vydá z úst okolo 7000 slov, muž 2000.
• Muži v priemere myslia na sex každých sedem sekúnd.
• Muži hovoria, že mali v priemere sedem sexuálnych partneriek, ženy hovoria, že podľahli iba štyrom…
• 75 percent mužov dosiahne pri sexe vždy orgazmus, to platí iba pre 29 percent žien.
• 72 percent žien pravidelne predstiera orgazmus.
• Iba 25 percent žien je úplne spokojných so svojim sexuálnym životom… rovnaké percento mužov hovorí, že ich sexuálny život je na bode nula.
• Žena za život má iba 1 až 2 skutočne excelentných milencov
Okrem rozdielnosti oboch svetov, tragicky vyzerajúcej vizitky mužov ako partnerov a milencov hovoria tieto štatistiky aj o tom, že tak ako sa vyvíjajú technológie, vyvíjajú sa aj ľudské vzťahy…. Kým v minulosti stačilo mať krásne bokombrady, dnes musí byť muž všestranne zručný, aby v konkurencií ďalších samcov zaujal opačné pohlavie. Robiť to isté, ako robil váš otec, dedo….dnes už nestačí, aby ste „zlomili“ nejakej žene srdce. Zvádzanie sa stalo umením pre pár vyvolených mužov a vy by ste mali byť jeden z nich. Evolučne máte v sebe všetko, čo na skutočný úspech u žien potrebujete – všetci vaši predkovia boli v balení úspešní (tých, ktorí predkovia úspešní neboli, medzi nami nie sú – nenarodili sa), nie je dôvod, prečo by ste nemali byť úspešní aj vy.
Evolúcia
Druhý najsilnejší ľudský inštinkt je inštinkt rozmnožovania. Rovnako pre mužov ako pre ženy. Ibaže výška investície do potomstva je u oboch pohlaví neporovnateľná. Kým pre muža sa „výroba“ potomka rovná energetickej námahe pre uvarenie šálky kávy, u žien je investícia oveľa vyššia: 9 mesiacov tehotenstva, superbolestivého pôrodu, ďalšej starostlivosti, výchovy atď. Mužské podvedomie sa od prírody snaží maximalizovať šance rozmnoženia. Preto sa muži pokladajú za promiskuitnejších – snažia sa zvýšiť šance rozmnoženia tým, že hľadajú viac partneriek. Ženské podvedomie, naopak, hľadá kvalitu – ktorá zabezpečí potomkovi najvyššiu šancu na prežitie.
Čo vlastne ženy hľadajú
Na podvedomie ženy rozhodne zapôsobí zdravý, vyrovnaný a sebavedomý prototyp muža (tzv. ALFAsamec). Znamená to zobrať si to najlepšie z dvoch typov osobností – dobrého a zlého muža (nice guy vs. bad guy), ktoré najpresnejšie „zaútočia“ na ženské podvedomie (budete pre ňu príťažlivý a nebude ani vedieť vysvetliť prečo).
Nice Guy – Dobré Nice Guy – Zlé
Dáva pocit bezpečia Submisívny
Stabilný Nudný
Nearogantný Monotónny
Starostlivý Nízke sebavedomie
Nepodvádzajúci Závislý
Schopný emócií Nie je výzvou
Nezneužívajúci Slúži iba ako sponzor
Bad Guy – Dobré Bad Guy – Zlé
Dominantný Zraňujúci
Vzrušujúci a dobrodružný Nestály
Spontánny Arogantný
Sexi Nestarostlivý
Má túžby Samotársky
Hovorí o sexe Podvádzajúci
Sebavedomý Namyslený
Zábavný Neschopný emócií
Nezávislý Zneužívajúci
Záhadný
Je výzvou
Zvláda emócie
Kde ste sa našli Vy?
P.S., všimnite si, že nikde nefigurovali prívlastky ako „bohatý“, „svalnatý“, „múdry“, „slávny“, „múdry“, „chudý“, „vzdelaný“…. ako neskôr zistíte, tieto vlastnosti sú oproti tomu, aký zručný s opačným pohlavím ste a aké emócie budete vedieť u ženy vyvolať, vlastne nepodstatné! V teréne už budete vedieť, ako nechať prejavovať tie vlastnosti, ktoré ženám imponujú. Upozornenie! Mnoho z toho, čo ste doteraz považovali za atraktívne z pohľadu ženy, sa ukáže ako nepodstatné či dokonca kontraproduktívne.